niedziela, 4 listopada 2012

Converse i Vansy . { ;

Hej ♥.

Stęskniłam się i dodaję Wam notkę o Conversach i Vansach . < 3

Jakl myślicie co lepsze ?. Ja kocham Vansy , strasznie podobają mi się u nich wyskokie podeszwy,  i ogólnie są piękne *________* Za to Ala woli stanowczo Conversy , twierdzi że jest większy wybór wzorów, są trwalsze. Nie zgodzę się z Alą myślę że Vansy też są tak samo trwałe jak Conversy albo nawet bardziej , nie rozumiemy osób które niszczą takie buty, nie dość że nie kosztują tyle co normalnie trampki. Chyba że rozpieszczone bachory które mają tylko swoją kasę i nic więcej. To jest chore.
 Ja mam Conversy beżowe, a Ala różowe i miętowe. Vansów nie mamy , ale nie mówimy że ich nie chcemy . (: Bardzo podobają nam się np. te ;
Arbuzy ! .Bardzo kreatywne . <3
 
 
Te Conversy też są cudowne :
Joooookeeer <3 Lubibie batmana , ja baaardzo . ;3
A to ja , przepraszam za jakość, zepsuł mi się aparat [*]
                                     Sylwiaa ♥.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz